MDI-in-bangladesh.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden! Meer informatie over de reis die we zullen maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes!

Isabel Smets

Mag ik de spits afbijten en jullie een kei-interessante (om het met de woorden van Annelies te zeggen) reis te wensen. Maak er vooral een boeiende ervaring van!

bonma

alvast een goede reis en goede terugreis . Moge deze reis uw missiegeest versterken

Lieve

met grote bewondering en verwondering zal ik, annelies en haar reisgenoten, hun reis volgen.
wat een avontuur!
.... een onvergetelijke ervaring gaat het worden
goeie reis! dikke kus xxxxxxz(z=zazou)

Tine

Ik ben nu al razend benieuwd naar jullie avonturen. Ik wens jullie een boeiende en onvergetelijke reis!
Dikke kus Tine

Tim

Net Annelies gaan afzetten!

Iedereen was van de partij, net als de nodige kriebels-in-de-buik voor het komende avontuur.

Bon Voyage!!
X

Lies c

Spannend! Gooo boon! Maak er een fantastische reis van, x

ann jacobs

Annelies , we wensen je een superleuke reis toe !

Natacha

Annelies, maak er een mooie en superleuke reis van.

An DG

Dat wordt ongetwijfeld een unieke een leerzame reis! Geniet ervan Anneliesje en tot gauw!
XX

Lieve

hey anneliesje, jij hangt ergens in de lucht....
spannend!
denk aan je! xz

El tío Andrés

Allez goede reis, we volgen je ook van de andere kant van de wereld.

Wim Damiaan

goede reis, iedereen goed aangekomen heb ik vernomen, alle valiezen aanwezig, visa ok...
jullie gaan een ferme week tegemoet
doe dat daar goed!!!
groet
Wim

Elisa

Leuk dat jullie het doen.