MDI-in-bangladesh.reismee.nl

eerste dag Dhaka

De eerste dag in Bangladesh is heel goed verlopen. Iedereen is super vriendelijk, maar het is super druk hier. Veel arme mensen in de straten. Vandaag zijn we naar een veemarkt geweest waar ze koeien, geiten en kamelen verkochten voor het offerfeest. Een super leuke boottrip gemaakt in een klein vissersbootje en morgen trekken we naar het platteland!

Veel liefs,

Louise

Flo

Leuk om al een berichtje te lezen, Lou!
Ik stel het goed bij mijn pleegouders, ook al ben ik niet zo awesome als hun echte dochter ;)
Miss you, lots of love xxxxxx

louisefoulon

dank louise voor de eerste ervaringen.
ik was blij iets te vernemen.
stel het verder heel goed.
een hartelijke zoen.
tante lieve

Sofie Verbruggen

Hello Louise, i will be following your adventures daily and am enjoying reading about your trip so far. Post us news when ever you can. You are on one amazing adventure, enjoy every minute of it and go back to Belgium with your eye's wide open! You will see a very different world in India! I am so proud of you and look forward to discussing your adventure when i visit Belgium next month. Sending lots of love from Dubai. Your cousin - Sofie xxx

Arthur

Dag Louise ,
Ik hoop dat het daar leuk is en dat je veel ervaring opdoet daar, dat je beseft hoe'n luxe leventje wij hier hebben dus onthoud dit voor de rest van je leven dat wij er iets aan kunnen doen door damiaanactie te sponseren
xxx Arthur

Carine De Greef-Foulon (je allerliefste mama)

Dag Louise,
Hopelijk ondertussen alle verstopte briefjes (4) in je valies gevonden ? Geniet van elke minuut en vergeet niet wat foto's te nemen van al het moois dat je daar ziet !
Love you xxx !!

Elisa

Leuk!!!
Ik zou ook willen meekomen!!!
Jullie gaan een leuke ervaring hebben. ;)