MDI-in-bangladesh.reismee.nl

Klaar om te vertrekken?

Dag allen

Het is zover... Vrijdagavond! Na een drukke week studiepakketten in orde brengen, leerlingen nog snel de laatste wijzigingen meedelen en de schrijf ze vrij-dag (met een heel fijne opkomst!), kan ik eindelijk aan het inpakken beginnen. Ook Louise heeft het heel druk, want zij heeft momenteel nog een Spanjaard op bezoek!

Bij deze wil ik nog eens heel hard DANKJEWEL zeggen aan de (ex)collega's, de directie en mijn leerlingen! Dit zowel voor jullie meegeefcadeautjes (tonnen!) als jullie enthousiasme (met hopen!) en jullie bemoedigende woordjes (duizenden!) en vragen (waarvan vele nog helaas onbeantwoordbaar

Wink
)

Tot gauw!

Annelies

Reacties

Reacties

je allerliefste :-) mama

Hopelijk komen jullie zonder problemen aan. Ik ben reuze benieuwd naar jullie ervaringen... Dit zal heel wat en zeker zullen er momenten zijn waarop je verbijsterd zult staan. Maar ook dat is Bangladesh en Damiaanactie. Zooooooooooo blij dat je deze kans gekregen hebt: uniek te noemen dus! Dikke kus

Valentine

Hey Louise en Annelies,

Profiteer van deze reis, leer veel bij en breng ons vele verhalen en foto's terug.

Ook ik zal jullie blog op de voet volgen.

Goede reis

bea vanhaecke

annelies doe je vele groetjes aan Willem van de Brugse leerkrachten en vooral van mij. Fijne reis. Het wordt een onvergetelijke ervaring. Bea

liesbeth foulon

Louise, ik wens je een fijne reis toe met heel wat frisse levenservaring!

Katelijne

Veel plezier op deze reis! Leg maar veel herinneringen op foto vast! Het zal een fantastische ervaring zijn!
xxx

Lieve

dinsdagochtend 9u.... files in Bertem... vandaag ben jij nu ergens in de vroege nm op verkenning (denk ik)...
ben heel benieuwd om je eerste indrukken te lezen.
dikke kus xz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!